OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inköpsassistenter sökes av Adecco i Södertälje Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services.På grund av våra kunders ökade efterfrågan på inköpsassistenter söker vi nu dig som är intresserad av en anställning hos oss för att ingå i vår uthyrningsverksamhet för kortare och längre uppdrag. Arbetsuppgifter Vi vill att du har erfarenhet av följande arbetsuppgifter: -Orderadministration -Leveransbevakning -Fakturahantering -Orderregistrering -Korrespondens Kvalifikationer Du har en ekonomisk gymnasieutbildning alt.teknisk samt erfarenhet av att arbeta på en inköps- eller ekonomiavdelning.Goda kunskaper i Officepaketet.Mycket goda kunskaper i engelska.Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift.Erfarenhet av att arbeta i inköpssystem.Personliga egenskaper Det är viktigt att du uppskattar växlande arbetsmiljöer och företagskulturer samt att du snabbt sätter dig in i nya situationer och uppfattar helheter.Viljan att ge våra kunder en god service samt förmågan att arbeta i grupp är en självklarhet. Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Anna Strange