OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker löpande Inköpsassistenter till vår uthyrningsverksamhet. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a.: - Orderadministrationen gällande leveransbevakning och fakturahantering/workflow - Registrera inköpsordrar - Sammanställa anbud - Avtalsadministration - Vid behov samla in uppgifter som underlag för utredningar och statistik - Sedvanligt administrativt kontorsarbete Du har ekonomiutbildning på minst gymnasienivå och har tidigare erfarenhet av att arbeta på en Inköpsavdelning, gärna i internationell miljö. Du har goda kunskaper i engelska. Du har lätt för och räds inte att sätta dig in i nya arbetsuppgifter, är serviceinriktad och en god kamrat i arbetsgruppen. Du utför dina arbetsuppgifter med noggrannhet och har lätt för att prioritera mellan olika uppgifter. Sök redan idag då vi tillsätter uppdrag löpande under hösten! Du har ekonomiutbildning på minst gymnasienivå och har tidigare erfarenhet av att arbeta på en Inköpsavdelning, gärna i internationell miljö. Du har goda kunskaper i engelska. Du har lätt för och räds inte att sätta dig in i nya arbetsuppgifter, är serviceinriktad och en god kamrat i arbetsgruppen. Du utför dina arbetsuppgifter med noggrannhet och har lätt för att prioritera mellan olika uppgifter. Sök redan idag då vi tillsätter uppdrag löpande under hösten!