OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns idag på 38 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång. Som anställd hos Uniflex får du möjlighet att knyta värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Just nu söker vi en Inköpsassistent för ett uthyrningsuppdrag till ett av våra kundföretag i Lidköpingstrakten. Arbetsuppgifterna består främst av att följa upp leveranser och se till att material kommer i rätt tid. Du kommer att ha mycket kontakter med olika leverantörer i Sverige och utomlands, både på telefon och via mail. Vi söker Dig som har erfarenhet av att arbeta på en inköpsavdelning och som har lätt för att uttrycka Dig i tal och skrift. Du måste behärska engelska väl. Vi intervjuar löpande så Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!