OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning Din huvudsakliga uppgift blir att utföra avrop/inköp till Menigolagret i Strängnäs. Detta innebär bland annat att: utföra avrop/inköp för påfyllnad av varor, optimera lagerstyrningen. Leveransbevakning gentemot leverantörer och transportörer, handlägga leverantörsreklamationer samt returer.
Du kommer att bli flödesansvarig för inleveranser av olika varuslag och kommer därmed ha ett brett kontaktnät bestående av såväl externa som interna kontakter. Du ingår i en mindre grupp som jobbar tätt tillsammans och som har stor betydelse för att såväl säljorganisationen som att lager får rätt förutsättningar att lyckas.
Du bör kunna arbeta hela sommaren.
Vem är du? Vi söker dig som har arbetat med motsvarande arbetsuppgifter. Kunskaper om produkter och kundförhållanden inom restaurang och storkök och/eller servicehandel efterfrågas. Eftergymnasiala studier inom ekonomi, inköp, logistik eller liknande är meriterande. Goda datakunskaper, främst i Excel. För att lyckas och trivas i tjänsten är du noggrann, analytisk och bra på att samarbeta med andra.
Vad kan vi erbjuda dig? Ett självständigt och utvecklande arbete med trevliga och kompetenta arbetskamrater. En intressant och spännande företag i en snabb bransch.
Kontaktperson Intervjuer och urval sker löpande vilket innebär att du bör skicka in din ansökan omgående. Vid mer information är du välkommen att ringa 016-15 57 32.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Johanson
Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin
Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström
Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71