Inköpskoordinator sökes omgående till Rusta!

Inköpskoordinator sökes omgående till Rusta!

Arbetsbeskrivning

Letar du efter en spännande och utmanande administrativ roll som koordinator? Har du dessutom något års erfarenhet av retail- eller detaljhandeln? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker nu en Inköpskoordinator till kategori JUL till Rustas huvudkontor i Upplands Väsby. Rusta befinner sig i en stark tillväxtfas och som en del av deras centrala inköpsverksamhet är du med och stärker upp teamet och är med och driver utvecklingen framåt.

Som inköpskoordinator är du spindeln i nätet och sköter den administrativa delen av inköpsprocessen på avdelningen. Du kommer att arbeta brett med allt ifrån artikelvård och manualer till kundfrågor och provhantering. Du arbetar med olika avdelningar samt våra inköpskontor i Asien och får på så vis chansen att vara med och påverka många delar inom Rustas verksamhet. Du rapporterar till Kategorichef för JUL.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att:
- Sköta administration och vård av artiklar och sortiment
- Koordinera kategorins inköpsfrågor internt mellan olika avdelningar
- Provhantering
- Huvudkontakt mot Store Support
- Bidra i projektarbete

Tjänsten startar omgående och tillämpar på 6 månader provanställning med eventuell chans till förlängning därefter. Anställningen inleds som ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting och arbetar på Rustas kontor i Upplands Väsby. För denna tjänst tillämpas vanliga kontorstider 08.00 - 17.00 med flex. Vid uppstart ges en introduktion. Om du har övriga frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Din profil
Vi tror att du har eftergymnasial utbildning inom inköp, marknad eller ekonomi. Sannolikt har du några års erfarenhet av arbete inom dagligvaruhandeln. Vidare har du god förmåga att kommunicera både på svenska och på engelska samt goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel.

För att trivas i rollen som Kommersiell koordinator bör du brinna för administrativa arbetsuppgifter och analys av siffror och kampanjer samtidigt som du är utåtriktad, initiativtagande och kommersiellt driven. Du är kommunikativ och stimuleras av att ha många bollar i luften samtidigt.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann med detaljer, strukturerad, driven, tycker om ordning och reda samt har affärssinne. Vi tror även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt.

Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2023
  • Ansök senast: 21 april 2023

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


21 november 2024