Inköpskoordinator till Adestia i Stockholm

Inköpskoordinator till Adestia i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en operativ Inköpkoordinator och vill arbeta på ett Gasellföretag med stark tillväxt i Stockholm? Sök nu!

Detta är en möjlighet för dig som vill arbeta operativt med inköpsarbete att bli en del i ett snabbväxande Gasellföretag i Stockholm som arbetar med Audio och Videolösningar till företag. Är du en person som skulle trivas i en central roll som kontorsansvarig och arbeta med att koordinera Adestias kundlösningar i Stockholmsregionen? Då är detta helt rätt tjänst för dig!Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som inköpare/koordinator hos Adestia i Solna koordinerar du leveranser ut till kund. Du kommer få en nyckelroll i att säkerställa och ansvara för att rätt produkter är på rätt plats i rätt tid hos rätt hos kund och tekniker.

Du blir en del av ett företag med högt engagemang och tempo, som just nu befinner sig i kraftig tillväxt. Tillsammans med dina professionella kollegor hjälper ni Adestias kunder finna optimala lösningar på sina behov.

Uppdraget startar som ett konsultuppdrag via TNG med målet om en framtida överrekrytering till Adestia.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

• Kontorsansvarig och bemanna kontoret 08:00-17:00
• Köpa in produkter till lagda order och koordinera inköpsflödena
• Följa upp leveranser och pricka för levererade produkter
• Ev. resta produkter som är slut i lager eller beställa ersättningsprodukter
• Ansvara för växelslingan samt order- och inköpsmailen

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Att du är med i försäljningsprocessen när det är dags att beställa produkter större order. Du kommer kontinuerligt interagera med bolagets säljare och tekniker i syfte att säkerställa förutsättningar för leverans till kund. 

I rollen ingår ett kontorsansvar, vilket innebär att du håller koll på leveranser och säkerställer att förbrukningsvaror är på plats och att verksamheten flyter på

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har erfarenhet inom något av områdena inköp/logistik, administration eller tidigare arbetat som kontorsansvarig. Du allmänt god administrativ förmåga och ett ordningssinne utöver det vanliga. Detta kombinerar du med en väl utvecklad servicekänsla och förmåga att vinna förtroende hos de människor du möter.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG initialt och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2021
  • Ansök senast: 10 november 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Projektinköpare

Projektinköpare

27 november 2024

27 november 2024