OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är placerad på ekonomiavdelningen i nära samarbete med övriga förvaltningar. I dina arbetsuppgifter ingår samordning av olika upphandlingar, sammanställning och att vara behjälplig vid framtagandet av underlag till upphandlingar. Försäkringsfrågor, kontakter med leverantörer och konsumenter. Utveckling av rutiner för inköp och utbildning av användare i både system och tänket kring rutinerna kommer att ingå som en naturlig del i dina dagliga sysslor. Kvalifikationer Vi söker dig som har akademisk eller annan lämplig utbildning och är beredd att vidareutbilda dig inom området. Du bör ha erfarenhet av Lagen om offentlig upphandling och ha kunskaper om affärssystem. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du ska kunna hålla många bollar i luften, vara flexibel, målinriktad och noggrann. Du är ansvarstagande, har god omdömesförmåga och har lätt att samarbete. Du har god pedagogisk förmåga både i individuella kontakter och i grupper.