Inköpssamordnare till Miva i Örnsköldsvik!

Inköpssamordnare till Miva i Örnsköldsvik!

Arbetsbeskrivning

Söker du efter ett jobb där du får möjligheten att ta ansvar och arbeta för en bättre framtid? I rollen som inköpssamordnare hos Miva kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter där målet är att bidra till en funktionell och hållbar infrastruktur i kommunen. Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Mivas är ett kommunalt bolag som ansvarar för vatten, avlopp och hantering av avfall i Örnsköldsviks kommun. Verksamheten är en av grundpelarna i samhället och viktig för att infrastrukturen ska fungera både idag och imorgon. Som inköpssamordnare hos Miva blir du en del av en stimulerande och kreativ miljö, där ni tillsammans arbetar mot tydliga och mätbara mål. I rollen kommer du att vara spindeln i nätet när det kommer till avtalsfrågor inom ditt kompetensområde, således kommer du att arbeta i nära samarbete med beställare inom bolaget och kommunens upphandlingsenhet.

Du erbjuds


* Ett arbete där du bidrar till en bättre framtid
* Möjligheten att utvecklas inom inköp
* Varierande arbetsuppgifter


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du främst att:


* Analysera inköpsbehovet
* Ansvara för direktupphandlingar och enskilda köp
* Ta fram förfrågnings- och anbudsunderlag
* Följa upp och utvärdera leveranskvaliteten
* Administrera avtal


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom inköp eller motsvarande
- Har erfarenhet att inköp och upphandlingsarbete
- Kommunicerar obehindrat på svenska
- Har goda kunksaper i Excel

Det är meriterande om du har erfarenhet av inköp inom LOU samt Visma Proceedo.

Som person är du:


* Strukturerad
* Strategisk
* Samarbetsinriktad


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Örnsköldsvik


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2022
  • Ansök senast: 6 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 november 2024

Category Manager

Category Manager

28 november 2024