Inköpsstrateg Försäkring till HBV i Stockholm

Inköpsstrateg Försäkring till HBV i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en kommunikativ person med ett stort intresse för inköp, offentlig upphandling och fastighetsrelaterade försäkringar?
Vill du vara med och bidra till HBVs framgångar?

I rollen som inköpsstrateg inom fastighetsförsäkring på HBV får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande arbete.
Vad innebär det att vara inköpsstrateg inom fastighetsförsäkring på HBV? Du kommer skapa ett nytt ramavtalsområde inom fastighetsrelaterade försäkringstjänster. Initialt kommer uppdraget fokusera på att upphandla och teckna avtal med försäkringsförmedlare samt marknadsföra detta för HBVs medlemmar.

Du kommer att tillhöra inköpsavdelningen och arbeta i fräscha, trevliga och moderna lokaler i Globen köpcentrum.

I tjänsten ingår till exempel att;
Upphandla och teckna avtal med försäkringsförmedlare gällande fastighetsrelaterade försäkringar.
Marknadsföra tjänster och försäkringar till medlemmar.
Utifrån LOUs ramverk projektleda upphandling av ramavtal.
Ansvara för framtagande av upphandlingsdokument.
Utvärdera anbud.
Upprätta och genomföra uppföljning av avtal.
Etablera effektivt kommunikationsflöde samt samarbete med medlemmar och leverantörer (försäkringsbolag/mäklare).

Vem söker vi?
Vi söker dig som är en kommunikativ och organiserad person som motiveras av att nå dina mål. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det viktigt att du kan medföra expertis, kunskap och erfarenhet inom fastighetsrelaterade försäkringar. Det är ett stort plus om du dessutom har erfarenhet av upphandling och inköp.

Vad kan HBV erbjuda dig?
HBV arbetar för att skapa en arbetsmiljö där medarbetare trivs och mår bra. Vi erbjuder bland annat rikskort, friskvårdsbidrag, extra semestertillägg, företagshälsovård och regelbundna sociala aktiviteter. Anställningen omfattas självklart av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

HBVs huvudkontor finns i attraktiva lokaler i Globen köpcentrum. Här arbetar drygt 40 kollegor, varav cirka 20 tillhör inköpsavdelningen. En del resor ingår i tjänsten, både till medlemmar och leverantörer i hela Sverige. Mer om HBV (https://hbv.se/)

Frågor och kontakt

Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Shaun Ogden via e-post: shaun.ogden@amendo.se.

Välkommen med din ansökan!

LI-SO1

administration

inköp

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amendo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2022
  • Ansök senast: 21 juli 2022

Liknande jobb


Insurance Manager, Solna

Insurance Manager, Solna

12 augusti 2024

27 juni 2024