Inköpssupport

Arbetsbeskrivning

ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Inköpssupport!
Du kommer ingå i teamet Device & Logistics som ansvarar för inköp och logistik för produkter som säljs inom konsument- och företagsmarknad.Produkterna innefattar allt från mobiltelefoner och surfplattor till TV-boxar och unika tjänstelösningar tillföretagskunder.

I rollen som Inköpssupport är du en viktig del av kedjan och du kommer i första hand att ansvara för uppgifter av mer administrativ karaktär.

Uppgifter kan exempelvis innefatta
Hantera fakturor från leverantörer
Prisjustering i system
Orderläggning av produkter
Uppföljning


Kvalifikationer Du har erfarenhet av att arbeta i en liknande roll och trivs med att arbeta med administrativa arbetsuppgifter.
Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Inköpssupport är du nyfiken och har förmågan att skifta mellan helhet och detaljer. Du är kommunikativ och trivs med att ha olika kontaktytor både internt och externt.
Företagspresentation Vår kund har funnits i Sverige sen början av 2000-talet och de levererar mobil-, bredbands- och tvlösningar till över 4 miljoner svenskar. Mottot här är att människan alltid kommer först och tekniken därefter. Det betyder att det viktigaste är att du alltid ska kunna vara uppkopplad med de som betyder mest för dig.
När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Detta är ett vikariat och vår kund önskar start omkring 2024-11-11och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-03-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2024
  • Ansök senast: 3 april 2025

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023