OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kund söker vi en Inköpssupport
Vad du kommer att göra
Inom Device & Logistics ansvarar för inköp och logistik för våra produkter som säljs inom konsument- och företagsmarknad. Produkterna innefattar allt från mobiltelefoner och surfplattor till TV-boxar och unika tjänstelösningar till våra företagskunder.
I teamet arbetar vi i nära dialog med partners och leverantörer för att säkerställa en så smidig hantering som möjligt och vi arbetar med målsättningen att ha rätt sak, till rätt pris - vid rätt tidpunkt.
I rollen som Inköpssupport är du en viktig del av kedjan och du kommer i första hand att ansvara för uppgifter av mer administrativ karaktär.
Uppgifter kan exempelvis innefatta
Hantera fakturor från våra leverantörer
Prisjustering i system
Orderläggning av produkter
Uppföljning
Vem du är
För att lyckas i rollen som Inköpssupport ser vi att du är en person som trivs med att arbeta med uppgifter av administrativ karaktär. Vi ser att du är nyfiken på att förstå hur den övergripande leveranskedjan fungerar – från inköp och lagerhållning till försäljning mot kund. Du är en noggrann person som har förmågan att skifta mellan helhet och detaljer, och trivs med att ha olika kontaktytor – såväl internt som externt.
Period: 2024-11-11 - 2025-03-31 (vikariat på ca 5 månader)
Omfattning: 100 %
Stationeringsort: Stockholm
Om du är redo att ta dig an denna spännande möjlighet, skicka in följande till CV och personliga brev till kontakt@linkyou.se.
Observera att ansökningar behandlas löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
LINKYOU är specalister inom rekrytering och bemanning. Vi jobbar med olika brancher och välkommnar talanger från olika stadier i karrären. Vi erbjuder branchens bästa och mest personliga service och support till våra konsulter. Vår rekryterings process är struktuererad och snabb för att maximera reultat för både arbetsgivare och anställda