OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi letar efter en konsult som kan ge support inom inköp för vår kund i Stockholm. Device & Logistics hanterar inköp och logistik för produkter som erbjuds till konsument- och företagsmarknaden. Sortimentet inkluderar mobiltelefoner, surfplattor, TV-boxar och skräddarsydda tjänster för företagskunder.
Teamet samarbetar nära med partners och leverantörer för att garantera en effektiv hantering och strävar efter att uppnå korrekt produkt till rätt pris och i rätt tid. I din position som inköpssupport är du en betydande del av processen och kommer främst att ta hand om administrativa uppgifter.
Uppgifter kan exempelvis innefatta:
• Bearbeta räkningar från leverantörer.
• Ändra priser i systemet.
• Lägga order på produkter.
• Följa upp.
Krav
För att lyckas i rollen som inköpssupport ser vi att du trivs med administrativa uppgifter och är intresserad av att förstå hela leveranskedjan - från inköp och lagerhållning till försäljning mot kund. Du är noggrann, kan hantera både helhet och detaljer, samt är bekväm med att ha kontakter internt och externt. Du är även flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Vi ser fram emot din ansökan!
Tillträde och ansökan
Startdatum: 11 nov 2024
Slutdatum: 31 mar 2025
Sista ansökningsdagen: 18 okt 2024
Distansarbete: 50%
Ort: Stockholm
Kontaktperson: 0790 06 27 11
Urval och intervjuer sker löpande!
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.