Inköpssupport till kund i Hallsberg

Inköpssupport till kund i Hallsberg

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har erfarenhet och trivs med att arbeta administrativt? Har du bra samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team? Då kan du vara precis den personen vi letar efter till tjänsten som inköpssupport i Hallsberg!

PerformIQ söker för kunds räkning en person som vill arbeta administrativt på lång sikt i ett växande team hos ett expansivt företag. I denna roll kommer du att arbeta som stöd till inköpsavdelningen med en rad olika administrativa arbetsuppgifter.

I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera inkommande ärenden effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer
• Administrera artikelupplägg och avvikelser
• Informera den övriga organisationen i inköpsrelaterade frågor
• Stödja inköparna under leverantörsbesök

Personprofil
Vi söker dig som vill jobba med administration. Det är högst meriterande om du har arbetat med administration tidigare. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som skall göras, är noggrann och har ett problemlösande mindset. Du har sedan tidigare god vana av att jobba i olika affärssystem och i Excel i synnerhet.

För att lyckas i rollen som inköpssupport ser vi att du har:
• Mycket god kommunikationsförmåga i svenska i tal och skrift
• Allmänt god datorkunskap
• God vana av att jobba i Excel
• Arbetslivserfarenhet inom administration

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider, måndag - fredag
Plats: Hallsberg

Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som innesäljare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Alfred Domberg via alfred.domberg@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2023
  • Ansök senast: 16 april 2023

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023