OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CityMail hjälper företag att kommunicera med sina kunder - och att hitta nya.Med hjälp av våra olika tjänster gör vi brevlådan till en ännu effektivare och viktigare kommunikationskanal.Nytänkande, inställningen att "Allt går att göra bättre" och en stark vilja att ständigt växa utmärker vår organisation och våra medarbetare.CityMail befinner sig i en expansiv fas.Före 2009 ska vi nå 60 procent av Sveriges hushåll och företag och i januari 2007 startade verksamheten i Danmark - det första steget mot resten av världen.Vi söker nu en ny medarbetare till vår inleveransavdelning (Traffic)[som i dagsläget består av 3 rutinerade medarbetare.Inleveransavdelningen ansvarar tillsammans med vår produktionsavdelning[för all logistikplanering, hantering och transporter i processen innan själva utdelningen av försändelser påbörjas.ATT ARBETA HOS OSS PÅ[INLEVERANSAVDELNINGEN INNEBÄR: ansvar för bevakning av inkommande volymer av postförsändelser från kunder och distributörer (de företag som trycker, printar, kuverterar, adresserar och plastar den typ av försändelser som vi delar ut), transportbokningar för inkommande försändelser, ta emot och kvalitetssäkra inkommande leveranser samt ansvara för att lämna volymprognoser till vår utdelningsorganisation.Tjänsten innebär samverkan med säljorganisationen, partner developer, distributörer och speditörer.Du rapporterar till Quallity Assurance Manager.KVALIFIKATIONER: Du som söker har vana av administrativt arbete, god datavana, lätt att uttrycka dig och[kommunicera, har god fysik då[det förekommer[många lyft, meriterande om du har någon ledarvana.Gärna erfarenhet av transportplanering.DIN BAKGRUND: Kanske har du din bakgrund från följande branscher: snabbmat, livsmedel, lager, transport eller detaljhandel och arbetar idag med exempelvis ordermottagning eller har någon form av arbetsledande funktion inom snabbmatsbranschen.DINA PERSONLIGA EGENSKAPER: Du har lätt för att skapa och etablera kontakter vilket kräver en god kommunikationsförmåga, förmåga att se din roll i ett affärssammanhang vilket kräver att du agerar affärsmässigt i din roll, serviceminded samt tar initiativ till att hitta lösningar till förbättringar och genomföra beslutade åtgärder.Arbetstiden är schemalagd.Tjänsten är på rullande schema mellan 07.00-19.00.Tjänsten är på heltid/tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas.