Inleveransansvarig CityMail

Arbetsbeskrivning

Vi söker 2 nya medarbetare till vår inleveransavdelning (Traffic) i Stockholm (Eriksberg) som idag består av 5 personer.Det ena tjänsten är en tillsvidareanställning och den andra är ett vikariat på ett drygt år.Inleveransavdelningen ansvarar tillsammans med vår produktionsavdelning för all logistikplanering, hantering och transport i processen innan själva utdelningen av försändelser påbörjas.Du rapporterar till Partner Development Manager. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ansvar för bevakning av inkommande volymer av postförsändelser från kunder och distributörer - Transportbokningar för inkommande försändelser - Ta emot och kvalitetssäkra inkommet gods samt märka och separera dessa - Samverka med säljorganisationen, Partner Developer, distributörer och speditörer - Truckkörning Vi söker dig som har: - God administrativ förmåga och datavana - Lätt att uttrycka dig och kommunicera, framför allt i telefon men även i skrift - Lätt att skapa och etablera kontakter - Servicetänkt och initiativförmåga - God fysik - Erfarenhet av transportplanering, ordermottagning eller annan samordnande/ledande funktion med hantering av flöden av varor/information - Meriterande om du har truckutbildning (låglyft), men detta är inte ett måste då utbildning för detta ordnas internt Tjänsten är på heltid/tillsvidare med 6 månaders provanställning.Arbetstiden är schemalagd med rullande schema mellan 07.00-19.00.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CityMail Sweden AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 10 januari 2008
  • Ansök senast: 23 januari 2008

Besöksadress

Västberga Gårdsväg 36
Stockholm

Postadress

Box 901 08
Stockholm, 12021

Liknande jobb


Administration Specialist

Administration Specialist

11 november 2024

Administration Specialist

Administration Specialist

27 september 2024

Speditör

26 september 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

16 april 2024