OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Adecco i Örebro söker nu för kunds räkning en inköpare för ett längre uthyrningsuppdrag i Örebro. Om företaget: Enmansföretag som säljer massagestolar till företag och hälsoinstitut etc.Samarbetar med återförsäljare runt om i landet.Deltidsuppdrag till en början med ambitionen till heltid längre fram för att sedan ta över företaget. Dina arbetsuppgifter: Svara i telefon.Ta emot beställningar från kunder.Skicka information till kunder som kontaktar företaget och är intresserade av produkten.Och boka in uppföljande besök.Ringa på kundlistor och boka in besök åt utesäljaren.Följa upp utskick.Skapa struktur på kontoret och kring försäljningen.Kravprofil: Gymnasiekompetens, gärna inom ekonomi Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Tycka att det är kul med försäljning och service Vara drivande som person Ha ordningssinne Ansvarstagande Tillträde enligt överenskommelse.Dagtid 50% Vi erbjuder: Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Adecco prioriterar god hälsa hos våra medarbetare och erbjuder därför friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.Intresserad?Välkommen med din ansökan så snart som möjligt.Urval och intervjuer sker löpande.Vi tar emot ansökningar via vår CV-databas. Du ansöker till tjänsten genom att registrera ditt CV via www.adecco.se Välkommen med din ansökan