OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker innesäljare till kund Arbetsuppgifter * Sälja utbildningspaket till både nya och befintliga kunder B2B * Jobba med uppsökande försäljning/bearbetning av nya och befintliga kunder * Koordinera utbildningarna med respektive deltagare/kund * Ordna specifika lösningar till kunden, se till att ha hög servicenivå och kundnöjdhet.* Mycket kontakt med kunder per telefon * Vana av förhandlingar är meriterande * Sköta allt från införsäljning till fakturering av utbildning, ha hand om alltfrån "ax till limpa" Personliga egenskaper * Självgående som person * Ödmjuk - Trevlig * God förmåga att bemöta kunder på ett professionellt sätt * Gillar att göra affärer * Drivande Kvalifikationer * Erfarenhet av uppsökande telefonförsäljning B2B är ett krav * Goda kunskaper av Officepaketet är ett krav * Akademisk bakgrund är meriterande * Erfarenhet inom utbildningsområdet är meriterande Kunden är inne i ett expansivt skede, utvecklingsmöjligheter finns på sikt inom företaget.Företaget är marknadsledande i Sverige och stora i norden inom sitt segment.Vad erbjuder vi?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Tjänsten som innesäljare/utbildningssamordnare kommer att tillsättas snarast möjligt.Tjänsten avser heltid med i övrigt sedvanliga kontorsarbetstider.Som konsult är du anställd i Adecco Sweden AB och jobbar som uthyrd på uppdrag till våra kunder som matchar din kompetens. Intresserad?Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.