Innesäljare

Arbetsbeskrivning

På uppdrag söker vi en person för anställning i Karlstad. För att söka denna tjänst får du gärna ha möjlighet att påbörja din anställning omgående. Intervjuer sker löpande. Sänd därför in din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter I din roll som innesäljare / säljsupport / administratör kommer du att arbeta med försäljning mot kunder på den svenska och finska marknaden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att ha kontakt och bearbeta befintliga kunder, ta emot beställningar och koordinera leveranser. Utbildning/erfarenhet Vi behöver anställa an ansvarfull, noggrann och sälj o serviceinriktad person. Datakunnande är viktigt och en teknisk bakgrund eller intresse är en fördel i arbetet. Ett krav att du behärskar svenska, finska och engelska i både tal och skrift. Vi kommer inom kort att arbeta i affärsystemet Jeeves i hela företaget. För att trivas i den här rollen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du kommunikativ, självgående och servicesinnad. Du är en positiv teamspelare som trivs i en säljinriktad arbetsmiljö där det periodvis är ett högt tempo. Dina närmaste arbetskamrater och kontakter förutom kunder är våra säljare som finns både ute och inne på företaget.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HR RESURS AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 30 augusti 2010
  • Ansök senast: 12 september 2010

Liknande jobb


Tjäna 40 000 SEK/M

21 december 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

21 december 2024

21 december 2024

21 december 2024