OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en innesäljare som kan komplettera vårt befintliga säljteam inom B2B. Låter det spännande? Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan idag!
Om tjänsten
Som innesäljare är du både noggrann och driven. Du tar egna initiativ, är prestigelös och har en god känsla för service.
Din arbetsdag kommer bland annat att bestå av att hjälpa till i säljprocessen med teknisk support, offertarbete och kontakt med både nya och befintliga företagskunder. Troligtvis har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter.
Du kommer att ingå i säljteamet men även arbeta nära vår transportledning som koordinerar och utför alla transporter och tjänster.
Tjänsten kräver att du är en duktig relationsskapare och har lätt att både prata med och lyssna på kunden och dennes behov. Du är lösningsorienterad och ser det som en självklarhet att hålla en hög kundnöjdhet.
Din profil
Du är bekväm med Office-paketet och uttrycker dig obehindrat såväl skriftligt som muntligt på svenska.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet men det är meriterande om du har erfarenhet från liknande säljroller inom bygg eller återvinning. Helst har du också arbetat med försäljning inom B2B.
Tjänsten är på heltid och inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten ska tillsättas snarast och utgår från vårt kontor i Helsingborg.
Vi erbjuder dig en givande och omväxlande tjänst i ett företag som starkt går framåt med en stor portion ödmjukhet och mycket jäklar anamma – det är så vi gör skillnad!
Din ansökan
Skicka in ditt CV och gärna några rader om vad du tror att du kan tillföra oss tillsammans med en bild på dig själv.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta HR-chef Thomas Svanberg, på telefonnummer 010-45 00 246 eller thomas.svanberg@ohlssons.se.
Sista ansökningsdag är den 14 juni 2020 men då vi tillämpar fortlöpande urval kan tjänsten komma att tillsättas tidigare.
Vi ser fram emot din ansökan!