OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Läs mer om oss på https://bahusia.se
Om tjänsten
Du kommer att arbeta med;
Bokning av kundmöten, ordermottagning, merförsäljning, utskick av presentationsmaterial, uppföljning, dokumentation och allmänt förekommande kontorsarbete. Tjänsten är på deltid.
Din erfarenhet
Vi tror du har god administrativ förmåga och erfarenhet av kundbemötande. Du har en god datavana och kommunicerar på svenska och engelska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete.
Din personlighet
Som person är du ansvarstagande, strukturerad och noggrann. Du är van att agera självständigt, är kommunikativ och har lätt för att samarbeta.
Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Caroline Johansson
Ada Kapetanovic
Håkan Karlsson
Caroline Johansson
(+46) 0522-44 02 46
Lena Andersson
(+46) 0522-44 02 48
Håkan Karlsson
(+46) (0)522-44 02 43
Daniel Hemberg
(+46) (0)31-762 53 51
Caroline Johansson
(+46) (0)522-44 02 46
Johan Patriksson
(+46) 522-440242
Tobias Ågren
(+46) 522-440245