Innesäljare

Innesäljare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
 Är du driven, engagerad och vill arbeta som innesäljare? Har du dessutom tidigare erfarenhet av försäljning? Då kan det vara dig vi söker. 


För kunds räkning söker vi nu en innesäljare för ett uppdrag till årsskiftet. Som innesäljare kommer du arbeta med utgående samtal till kunderna. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Du ansvarar för att hålla goda relationer med kunderna du ansvarar över. 

Arbetstider
Heltid. Uppdraget avser starta 7 juni och kommer pågå fram till årsskiftet.


Arbetstider: Kontorstider, måndag – fredag. 


Placering: Linköping. 

Kvalifikationer
Vi söker dig som är driven och engagerad i ditt arbete. Du är noggrann, strukturerad och är duktig på att skapa goda relationer. Du trivs där telefonen är ditt främsta arbetsredskap. 


Du har: 
Avslutad gymnasieutbildning. 
Tidigare erfarenhet av försäljning i någon form, tex butik eller via telefon.
God data- och systemvana. 
Mycket god kommunikativ förmåga i svenska och engelska, i både tal och skrift. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-05-16, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2021
  • Ansök senast: 16 maj 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024