OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi nu en driven och självgående innesäljare som brinner för att skapa goda relationer. Som innesäljare hos vår kund får du möjlighet att arbeta i ett högt tempo, nära ett kundteam och serva företagets enheter och säljare runt om i världen. Ge trevlig service till kunder och kollegor, administrera ordrar, kontrollera och uppdatera leveranser. Du kommer ha stor frihet under ansvar, vilket kräver erfarenhet, struktur och en stark förmåga att planera och genomföra ditt arbete.
För att trivas i rollen tror vi att du är en god människokännare, flexibel och organiserad. Vi tror även att du är van vid att arbeta med helhetsansvar och att driva processer från start till mål. Tjänsten kommer att innebära många kontakter och olika kontaktytor, och då är det viktigt att du har en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Slutligen tror vi att du är en drivande person, trygg i din kompetens och duktig på att bygga starka relationer.
I tjänsten kommer nästintill all kommunikation ske på engelska, så engelska är ett skallkrav. Det är meriterande om du kommer från en liknande tjänst, eller arbetat på ett producerande bolag. Det är även meriterande om du sitter på teknisk kunskap.
Vi söker dig som vill bli anställd hos oss och arbeta som konsult i ett längre uppdrag och få in en fot på ett intressant och globalt företag. Det finns även möjlighet att efter konsultuppdraget bli anställd direkt hos vår kund.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV.
Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024-10-25. För mer information om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta konsultchef Madeleine Scherling på madeleine.scherling@randstad.se
Ansvarsområden
Som innesäljare hos vår kund får du möjlighet att arbeta i ett högt tempo, nära ett kundteam och serva företagets enheter och säljare runt om i världen. Ge trevlig service till kunder och kollegor, administrera ordrar, kontrollera och uppdatera leveranser. Du kommer ha stor frihet under ansvar, vilket kräver erfarenhet, struktur och en stark förmåga att planera och genomföra ditt arbete.
Kvalifikationer
I tjänsten kommer nästintill all kommunikation ske på engelska, så engelska är ett skallkrav. Det är meriterande om du kommer från en liknande tjänst, eller arbetat på ett producerande bolag. Det är även meriterande om du sitter på teknisk kunskap.
För att trivas i rollen tror vi att du är en god människokännare, flexibel och organiserad. Vi tror även att du är van vid att arbeta med helhetsansvar och att driva processer från start till mål. Tjänsten kommer att innebära många kontakter och olika kontaktytor, och då är det viktigt att du har en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Slutligen tror vi att du är en drivande person, trygg i din kompetens och duktig på att bygga starka relationer.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044