Innesäljare

Arbetsbeskrivning

Om oss

Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Dina arbetsuppgifter

Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad innesäljare med stort driv till vår uppdragsgivare i Växjö. Vår kund är verksam inom IT-branschen och behöver nu utöka teamet på licensavdelningen. Arbetsuppgifterna består primärt av att ta emot inkommande ärenden både via mail och telefon och vara kundens första kontakt med företaget. I rollen ingår även administrativa uppgifter vilket ställer krav på struktur och noggrannhet. Uppdraget löper på heltid och förväntas starta mot slutet av sommaren.

Din profil

Du som söker trivs i en miljö där det är full fart och mycket att göra. Din arbetsmoral är hög och du har inställningen att ingenting är omöjligt. Du har alltid kunden i fokus och ett professionellt bemötande. Du trivs med att ta ansvar och är lyhörd inför din omgivning. Som person är du alert, driven och ambitiös.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservice i någon form. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Officepaketet obehindrat.

Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 6 juli 2016

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024