Innesäljare

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation

Ricoh IT-Partner är fristående företag, men samtidigt exklusiv partner till Ricoh Sverige, som erbjuder hela
produkt- och tjänsteutbudet för dokumenthantering, IT-infrastruktur och AV/Videokonferens. En komplett ITleverantör som utvecklar marknadens mest effektiva, säkra och miljömässigt hållbara IT-lösningar genom
nytänkande och innovation. Vi finns nära våra kunder och utvecklar långa kundrelationer genom en effektiv drift,
bra service och snabb support.

Tjänstebeskrivning

Vi söker dig som tycker det är roligt att knyta kontakter med människor och gillar att göra affärer.
Du har ett starkt eget driv och tävlingsinstinkt.
Det viktigaste för oss är din profil, din vilja och attityd.
Vi erbjuder dig varierande arbetsuppgifter i en säljorienterad företagskultur.

Som innesäljare jobbar du med uppsökande försäljning per telefon.
Du gillar att arbeta självständigt och välkomnar högt ställda krav på att du tar ansvar och planerar ditt arbete väl.

Dina arbetsuppgifter:
• Lansering av ny produkt och tjänst
• Driva sin försäljning och sitt segment
• Arbeta med uppsökande försäljning över telefon
• Arbeta med för företaget nya och befintliga kunder
• Du tar fram underlag samt följer upp resultat i säljtävlingar/säljaktiviteter.
• Se till att följa företagets mål och sina egna säljmål
• Planera och ansvara för kundevent



Kvalifikationer

• För att trivas i rollen bör du ha ett starkt intresse av försäljning. Du är driven, strukturerad , entusiasmerande och brinner för
att ha kontakt med kunder och gillar utmaningar.

• Meriterande är dokumenterade goda säljresultat och referenser att visa upp.

• Din energi är hög och du vet att ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Du vet att hög aktivitet ger bra resultat, du
är ansvarsfull och har alltid kunden i fokus.

• Du är lätt att samarbeta med och trivs med att arbeta i team. Du har även en god simultanförmåga och klarar av att
hantera stressiga situationer. Det är viktigt att du känner ansvar för att nå uppsatta mål.

• Du hanterar de vanligaste programmen i Officepaketet och innehar B-körkort.


Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 mån provanställning.


Din ansökan ser vi gärna att du skickar redan idag. Vi kommer löpande kalla till intervjuer och tjänsten kan komma att
tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 2 januari 2017

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024