OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som innesäljare hos kunden kommer din huvudsakliga uppgift vara att registrera ordrar och hantera inköp av produkter och tjänster samt vara behjälplig våra utesäljare med diverse avtalsfrågor och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ha mycket kontakt med andra säljare och leverantörer samt personer inom avtalsadministration och ekonomi.
Till det här uppdraget söker vi dig som har ett brinnande teknikintresse och förståelse för försäljning av IT-produkter och tjänster. Har du erfarenhet av administrativa uppgifter, så som kundtjänst/ordermottagning och är van att hantera flera uppgifter samtidigt är detta ett plus.
För att lyckas hos oss är du som person entusiastisk, utåtriktad och trivs bäst med att arbeta i ett socialt sammanhang med mycket kundkontakter. Vi kommer att lägga stor vikt vid ditt teknikintresse, din personlighet och din inställning då det är avgörande för att nå goda resultat.
Kunden har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Bergen, Oslo, Skövde, Örebro, Borås, Vara och Alingsås, där bolaget idag förfogar över sammanlagt fyra toppmoderna datahallar som dygnet runt, året om, levererar stabil och effektiv IT-drift till bolagets cirka 250 avtalskunder. De har sedan starten 1997 visat en stark tillväxt och har idag ca 550 anställda och en omsättningstakt på 500 MSEK. Bolagets strategi är att bygga långsiktiga kundrelationer genom att kombinera hög servicenivå med effektiva IT-lösningar som ger kunden tydliga affärsmässiga fördelar.