OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Affärsområde byggprojekt - Innesäljare
Information om vår organisation hittar du på vår hemsida under rubriken Om Vedum - Presentation - Affärsområden.
ARBETSUPPGIFTER.Du kommer att ansvara för orderhantering i vårt affärssystem Movex för kundspecifika projekt.Detta innefattar prissättning, orderbehandling, framtagning och bearbetning av ritningsunderlag i vårt köks- och badritningsprogram Winner, beställningar till underleverantörer samt registrering av order.
KUNSKAP OCH ERFARENHETER.Du har gymnasiekompetens med ekonomisk eller teknisk inriktning.Vårt intranät är en viktig informationskälla och mycket kommunikation sker via mail.Det är därför viktigt att du är väl bekant med att arbeta i Windowsbaserade program.Du har dessutom arbetat några år, gärna med liknande arbetsuppgifter.Det är även viktigt att du känner dig bekväm med många kundkontakter via telefon.
PERSONLIGA EGENSKAPER.Du har ett strukturerat arbetssätt och känner dig väl tillrätta i en arbetsgrupp som arbetar mot gemensamma mål.Du har en väl utvecklad social förmåga och en professionell inställning såväl internt som externt.Vi lägger stor vikt vid noggrannhet, samarbetsförmåga och personlig lämplighet.
Du har förståelse för att vi når vår målsättning, en nöjd kund, genom att samverka i alla led, omsorg om allt vi gör och att alltid sträva efter ständiga förbättringar.
ARBETSTIDER.Tjänsten avser heltid - 100%, med tillträde enligt överenskommelse.
ANSTÄLLNINGSFORM.Provanställning.
ÖVRIGT.Tjänsten placerad på vårt huvudkontor i Vedum.
MER INFORMATION.
ANSÖKAN.Välkommen med din ansökan senast den 24 maj.
För att registrera din ansökan så går du enklast in på vår hemsida www.vedum.se och registrerar din ansökan under rubriken lediga tjänster eller skickar din ansökan per post till Vedum Kök & Bad AB, Box 3, 530 10 VEDUM