OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker två självständiga, resultatinriktade medarbetare som upprätthåller och utvecklar den dagliga kontakten med kunderna. Ni rapporterar direkt till den regionala försäljningschefen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Bearbetning av nya och befintliga kunder enligt aktivitetsplan. Svara på offertförfrågningar. Följa lagerstatus. Hantera inkommande kundorder och aktivt söka merförsäljning. Svara på användarfrågor. Ta fram underlag för prospektering av nya kunder. Hålla kundinformation uppdaterad i systemen. Göra kundorder leveransklara. Uppdatera pris och rabattinformation i kundsystemen. Arbetet ställer krav på god kommunikationsförmåga, initiativrikedom och problemlösning. Vi förutsätter att du är en god lagspelare som är van att arbeta mot högt uppsatta mål. Arbetet kräver goda kunskaper i engelska. Vi ser gärna att du har en ekonomisk gymnasieutbildning eller motsvarande. Erfarenhet från liknande tjänst är meriterande, likaså ytterligare språkkunskaper, såsom tyska, franska eller spanska.