OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en strukturerad och serviceinriktad person som vill bli vår nya innesäljare och administratör i Motala. I den här tjänsten spelar du en viktig roll i att skapa förutsättningar för framgång inom bolaget. Främst inom försäljning mot inarbetade kunder men också genom administrativa uppgifter. Du ser till att våra arbetare har allt som behövs för att våra arbetsdagar ska vara så roliga och produktiva som möjligt. Tjänsten innefattar en bredd av administrativa uppgifter där du kommer att assistera både chefer, säljare och instruktörer samt hjälpa våra kunder. Du kommer att ha en varierande vardag med goda möjligheter i ett bolag med högt tempo.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Försäljning
- Orderhantering
- Kundhantering
- Administrativa rutiner
- Sociala medier
- Assistera och ge service till kollegor
Vi söker dig som:
- Har en god social kompetens
- Tar stort ansvar och alltid håller deadline
- Är kostnadsmedveten och resultatorienterad
- Har god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord
- Utmärker dig för din känsla för struktur och ordning
Fördelaktiga kvalifikationer(inget krav):
- God datavana
- Bra engelska
- Körkort
- Tidigare erfarenheter inom ekonomi/administration/säljare
Om beskrivningen passar in på dig och du lockas av att ta dig an en tjänst inom sälj och administration är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till patrik@hlrproffsen.se
Tjänsten tillsätts när vi hittat rätt person!