OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Intresserad av en karriär inom försäljning? Belwrk i Stockholm söker dig som brinner för service och kundrelationer. Sök idag!
Vill du vara med på vår resa och utveckla din inre säljare? Belwrk startades 1994 och har gjort en hel del förändringar och är idag en stabil aktör inom bemanning, tredjepartslogistik och kundtjänst. Då vi nu satsar på en helt ny säljorganisation hoppas vi på dig som tillsammans med oss vill skapa och driva försäljning inom B2B tjänsteförsäljning. Är du en social och serviceminded lagspelare som drivs av sälj och goda affärer, frihet under ansvar och snabba beslut? Då är denna roll något för dig!Du får här en fantastisk möjlighet att med en stark introduktion och coachning kunna utvecklas i din roll som säljare och vara med och driva Belwrk vidare.Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Ditt anställningserbjudande
Nu utökar vi vår säljorganisation inom Logistik, E-handel och Bemanning. Du kommer tillsammans med en kollega driva tjänsteförsäljning primärt via telefon men även möjlighet till kundträffar. I rollen får du möjlighet att arbeta med affärsutveckling, där du med din kreativa förmåga har möjlighet att jobba fram nya affärsmodeller och kanaler.
I början av din anställning kommer du få introduktion och coachning så du kan känna dig bekväm att möta de utmaningar och identifiera de möjligheter tjänsterna erbjuder. Utöver det kommer du ha en coach som utvecklar dig där ni skapar förutsättningar att du hela tiden blir bättre på det du gör för att, utöver din grundlön, maximera din provision.
Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som säljare behöver du vara duktig på att sälja rådgivande och med en hög servicekänsla och att alltid läsa av kunden för att bemöta denna på absolut bästa sätt. I din roll som säljare kommer du att:
• Ansvara för försäljningen av en varierad tjänsteportfölj med telefon som redskap
• Kommunicera övertygande och vara kreativ för att nå resultat via telefon och sociala medier.
• Skapa och bibehålla långsiktiga kundrelationer
• Ansvara för bokningen av kundmöten
• Driva affärsutvecklingen i de olika tjänsteområdena
Värt att veta
Du kommer till ett modernt företag som har starkt affärsfokus, det är viktigt att du är självgående och tycker om att få vara med och skapa möjligheter till affärer. Att brinna för service och kundrelationer är ett måste samt vara orädd att bearbeta kalla samtal. Kontoret är placerat i industriområdet Vinsta i Vällingby där du sitter tillsammans med din kollega samt närmaste chef och VD. Här kommer du få fina möjligheter att växa in i bolaget och få vara med att bidra till tillväxt.
Våra förväntningar
Vi söker dig som drivs av att hitta nya affärsmöjligheter och skapa hållbara och långsiktiga affärsrelationer. Du gillar att arbeta målinriktat och skapa resultat.
Det är inget krav men meriterande om du har tidigare erfarenhet från branschen, vi sätter stort värde vid ditt personliga driv, din initiativförmåga och affärssinne.
.
Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07