OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Länsförsäkringar Berslagen
Till vårt engagerade och härliga team i vårt kundforum i Örebro söker vi nu dig. Älskar du kundmötet och vill som oss bidra till att skapa en tryggare vardag och en framtid fylld av möjligheter? Då tycker vi att du ska höra av dig, för det är precis det vi jobbar med tillsammans, varje dag.
Om jobbet
Det här är ett varierat och kundfokuserad jobb där du får jobba med försäljning av såväl bank- som försäkringsprodukter. Du kommer att arbeta i ett framgångsrikt säljteam där vi arbetar tillsammans mot tydliga mål. Det är du och dina kollegor som först möter våra kunder när de kommer in på kontoret och hjälper dem på allra bästa sätt utifrån behov. Jobbet innebär att ge god service till kunder som självmant besöker oss men också att självmant proaktivt kontakta både befintliga och nya kunder.
Vårt erbjudande till dig
Det här är din möjlighet att komma till en riktigt bra arbetsgivare och få en plats i ett framgångsrikt team med stor känsla för affärsmässighet och lagarbete. Vi växer som bolag och detta är en chans att få vara med på bolagets resa framåt. Den här rollen är bred och varierande med stort kundansvar. Hos oss främjar vi din utveckling, såväl personligt som professionellt. Detta jobb är på många sätt en bra skola för din fortsatta utveckling inom organisationen på bank såväl som andra verksamhetsområden. Länsförsäkringar är en trygg arbetsgivare med mer än 170 års erfarenhet i branschen. Här får du jobba med Sveriges mest nöjda kunder, vilket vi är otroligt stolta och glada för.
Vem är du?
För att vara aktuell för den här tjänsten behöver du ha erfarenhet av att ha arbetat med kundservice av något slag. Du behöver även ha erfarenhet från jobb inom bank och/eller försäkring. Har du dessutom erfarenhet av att jobba med försäljning mot uppsatta mål och med budgetansvar är det absolut meriterande. Stor vikt kommer också läggas vid personlig lämplighet. Din förmåga att samarbeta med andra och kommunicera är viktiga framgångsfaktorer hos oss. Du behöver även ha en genuin och utvecklad känsla för bemötande och analys av kundens behov och potential. Din målmedvetenhet och ditt driv är också viktiga faktorer för att du ska blir framgångsrik och trivas i rollen hos oss.
Låter det intressant?
Vill du veta mer om tjänsterna eller rekryteringsprocessen, ring Försäljningschef Kundforum Markus Karlsson 079-067 73 00 eller HR – generalist Anne Pettersson 073-800 43 03.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort i Örebro.
Fackliga representanter är Helena Lindberg 021-19 01 85 för Forena och Stina Haraldsson 021-19 01 56 för Akademikerföreningen.
Vi gör allt vi kan för att främja en fördomsfri rekryteringsprocess och inkluderar därför tester som en del av urvalsarbetet. Vi eftersträvar och jobbar aktivt med att främja mångfald, olikheter är för oss en viktigt styrka. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrund och språkkompetens.
Välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag: 2021-05-21
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann Lidén Pettersson, Säljledare
019-19 46 12
Tarja Lund, Skadechef
021-190117
Christina Wilhelmsson, Skadechef
019-194639
Fredrik Jonsson, Försäljningschef
019-194695
Maria Ridman, Försäljningschef
021-190231
Heléne Hemlin, Säljledare
021-190151
Susanne Lidmo, Chef Skadeförebygg och Säljstöd
021-19 02 20
Ann-Christin Lindahl, Affärsområdeschef Bank
021-190161