Innesäljare - Customer Service

Innesäljare - Customer Service

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi just nu efter deras nästa Innesäjare - Customer Service till ett kortare uppdrag.



Övergripande uppdragsbeskrivning

Innesäljare till Customer Service

Som innesäljare är du en mycket viktig del på affärsområde Marketing och Sales! Du kommer att vara kundens första kontakt i många ärenden, beställningar och frågeställningar rörande våra produkter och tjänster inom verksamheten för våra egenutgivna betallösningar som i huvudsak gäller våra företagskunder. Du kommer att ha telefon och e-post som främsta arbetsredskap, det förekommer även vissa administrativa arbetsuppgifter. Vid rätt matchning finns stora möjligheter till utveckling och stimulerande arbetsuppgifter, exempelvis inom projekt. Arbetsorten är huvudsakligen på kontoret i Stockholm/Kungsholmen med möjlighet till distansarbete.




Jobba för framtiden redan idag

Du kommer att tillhöra avdelningen Customer Support som består av två grupper, Customer Service och Backoffice. Avdelningen utsågs till årets bästa kundservice inom finansiella tjänster 2022 av Brilliant. Vi söker nu en Innesäljare till gruppen Customer Service som har ett brinnande intresse för nya digitala lösningar och värderar service högt.

Vår målsättning är att överträffa kundens förväntan vilket ställer stora krav på dig som medarbetare. Du behöver vara flexibel, lyhörd, hjälpsam och trevlig i kundbemötandet. Arbetet utförs i ett team om nio innesäljare, där samarbete och kommunikation är av största vikt för att nå avdelningens mål på såväl individ som teamnivå. Du kommer att rapportera till gruppchefen för Customer Service.

Du blir en viktig del av kunden – en arbetsplats som präglas av välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna och ambitionen att vara bäst i branschen när det gäller hållbarhet. Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer – från början till slut. Dessutom kan vi erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter, för självklart förväntar vi oss att du som medarbetare har viljan att växa och ständigt lära dig nytt.




Kvalifikationer för denna tjänst:

Strukturerat arbetssätt
Sälj och serviceinriktad
God kommunikations- och samarbetsförmåga
Självgående och drivande
Positivt synsätt
Hög lyhördhet och noggrann
Välformulerad i tal och skrift
Lösningsorienterad
Nyfiken på ny teknik och digitala lösningar
Van vid att jobba med digitala verktyg och att jobba med telefon som ditt främsta arbetsredskap
Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift då båda språken krävs i det dagliga arbetet
Serviceerfarenhet är meriterande



Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.




Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund i Stockholm. Anställningen är heltid med start i början på maj, visstid (cirka tre månader) och förlagd under dagtid med möjlighet till distansarbete.





Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.



Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024