Innesäljare inom fintech!

Arbetsbeskrivning

Brilliant People hjälper företag på den svenska marknaden med tjänster inom bemanning, rekrytering och outsourcing av försäljnings, support och serviceuppdrag. Våra värderingar präglas av öppenhet, gemenskap och en vilja att alltid skapa ett extraordinärt värde för våra kunder och konsulter.

Ett av Sveriges största fintech bolag utökar sin säljorganisation! Ta chansen att arbeta som innesäljare för ett företag i framkant!

I rollen kommer du att arbeta med att kontakta nya och befintliga kunder för att erbjuda skräddarsydda tjänster och helhetslösningar. Du har dagligen kontakt med beslutsfattare och förväntas vara bekväm i dialogen med kund. Du jobbar i en rad olika affärssystem och ansvarar för affären från start till mål, vi ser att du är van vid att göra många avslut utan att för den delen skala ner på kvalité eller struktur. Du kommer arbeta mot små- och medelstora företag och ditt bemötandet är både personligt och professionellt.

Du kommer att ha en betydelsefull roll för företagets fortsatta tillväxt genom att maximera affärsnyttan för kunden samtidigt som du optimerar företagets affärsmöjligheter. Helhjärtat går du in i relationer med målet att de ska leda till framgångsrika och långsiktiga samarbeten. I rollen kommer du enbart att arbeta B2B och oftast mot befintliga kunder eller företag som redan har en relation idag till företaget.

Primära arbetsuppgifter:

• Kartläggning och bearbetning av potentiella kunder.
• Erbjuda och skräddarsy tjänster och helhetslösningar.
• Endast arbeta B2B.

Du kommer ingå i ett drivet och resultatorienterat team med härlig sammanhållning och sitta i ljusa och fräscha lokaler ett stenkast från centrum.

Du erbjuds:

• En stimulerande arbetsplats hos ett tillväxtbolag inom fintech.
• Kollektivavtal, pensionsavsättning och gedigna försäkringar.
• Marknadsmässig fast lön och en förmånlig provisionsmodell utan tak.
• Stora utvecklingsmöjligheter inom organisation, såväl nationellt som internationellt.
• Friskvårdsbidrag om 2500kr/år, terminalglasögon och rikskort.
• Cirkelträning 2ggr/vecka och andra friskvårdsaktiviteter.
• Firmafester och teambuildingaktiviteter.

För att lyckas i rollen:

• Tidigare erfarenhet av att arbeta mot beslutsfattare.
• Flytande i det svenska och engelska språket i tal och skrift.
• Gymnasial utbildning.
• Erfarenhet av försäljning.
• Van vid att arbeta mot högt uppsatta mål.
• God datorvana och hanterar Office-paketet med lättsamhet.
• Affärsdriven med en stark förmåga att bygga kundrelationer.

Vi lägger stor vikt vid personlig egenskaper och ser att du är en social och framåtsträvande person med ett stort intresse för försäljning. Intervjuer sker löpande och tillsättning sker enligt överenskommelse. Företaget begär utdrag ur belastningsregistret vid anställning.

Rekryteringsprocessen hanteras av Brilliant People och du blir anställd direkt på företaget.

Skicka in din ansökan snarast!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brilliant People Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 10 maj 2019

Besöksadress

Hälsingegatan 49
None

Postadress

Hälsingegatan 49
Stockholm, 11331

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024