Innesäljare Interconsult

Arbetsbeskrivning

Vi är ett offensivt bolag i ett expansivt skede, vill du vara med på vår resa?
Vi söker dig som har förmågan, viljan och styrkan att stärka upp organisationen under vår tillväxtresa. Denna tjänst syftar främst till att stötta och avlasta våra utesäljare med bland annat administrativt arbete och support. Du skall vara spindeln i nätet och se till att övriga i säljkåren kan fokusera på att vårda befintliga kundkontakter samt bearbeta nya kunder.
Exempel på arbetsuppgifter:
Skapa offertunderlag i samarbete med övriga säljare, konstruktion och inköp.
Skicka orderbekräftelser till våra kunder.
Skapa faktureringsunderlag.
Hålla koll på upphandlingar.
Fånga upp leads som kommer in via hemsida och mail.
Säljsupport åt våra säljare på fältet både i Sverige och Norge.
Förbereda leveranser genom att sammanställa dokumentation, instruktionsböcker, besiktningar med mera.
Allmänt marknadsarbete, exempelvis hålla hemsida uppdaterad, statusuppdateringar på sociala medier och mailutskick till kunder.
Vi erbjuder:
En spännande och utvecklande roll i en organisation som präglas av stark framtidstro, gemenskap och stort engagemang.
Det finns stora möjligheter för personlig utveckling inom bolaget, om viljan och ambitionen finns där så kommer vi att ge förutsättningarna.
Vi är oerhört stolta över vad vi som lag har presterat och det är viktigt att du som anställd hos oss blir en del av detta och delar stoltheten med dina kollegor.
Dina Kvalifikationer:
Du har hög administrativ förmåga och som person är du ordningsam, strukturerad och har hög social kompetens samt servicegrad.
Vidare besitter du följande kunskaper/erfarenheter:
Praktisk erfarenhet i någon form av administrativ och/eller samordnande roll.
Mycket goda kunskaper i svenska, tal & skrift samt goda kunskaper i engelska i tal & skrift.
Goda kunskaper inom Officepaketet.
Erfarenhet av att arbeta i något affärssystem, gärna Monitor.
Har du någon form av erfarenheter inom säljyrket är det starkt meriterande.
Vi värderar dina personliga egenskaper och erfarenheter högre än akademiska poäng men du bör ha någon form av relevant bakgrund för att söka tjänsten.


Kontakt: Vid frågor kring tjänsten, vänligen kontakta Magnus Nielsen på telefon 0346-29301.
Har vi väckt ditt intresse är du varmt välkommen att skicka in din ansökan som innehåller personligt brev och CV, senast 21 juni, till: work@interconsult.se

InterConsult Sverige AB grundades 2016 men har anor så långt tillbaka som 1949 med det sagt så är vi ett bolag där gamla beprövade kunskaper blandas med nya tankar, idéer och tillvägagångssätt. Våra produkter är branschledande på många punkter och präglas av hög kvalitet samt att de är väldigt lättarbetade och uppskattade av våra kunder. Vår ambition är att fortsätta bolagets utveckling och expansion med ledorden att vara den som alla andra i branschen vill efterlikna. Vi är ett företag som designar, tillverkar och kvalitetssäkrar olika lastbilspåbyggnationer och släpbyggnationer avsedda för hantering av flytande avfall. Vi bedriver även trading av fordon som är avsedda för transport av granulater. Utöver detta så bedriver vi även service och reparation av dessa produkter. Vi är baserade i Falkenberg, omsätter i dagsläget cirka 100 MSEK och är snart 30 anställda.
Vill du veta mer är du välkommen att besöka vår hemsida www.interconsult.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Interconsult Sverige AB FALKENBERG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2022
  • Ansök senast: 21 juni 2022

Postadress

Badhusvägen 56
FALKENBERG, 31132

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024