Innesäljare / kundsupport till etab i Åstorp

Innesäljare / kundsupport till etab i Åstorp

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Vi söker en innesäljare / kundsupport till etab i Åstorp, ett trevligt familjeföretag, där du kommer att ingå i ett härligt gäng, som stöttar och hjälper varandra. Konsultuppdraget sträcker sig över 6 månader med chans till förlängning och eventuell anställning hos kunden.

SÖKORD: innesäljare, sälj, kundservice, kundsupport, navision, tejp

Om verksamheten
Eurocol Tape AB är ett familjeägt företag som etablerades 1977 och är idag en av Skandinaviens ledande tejpdistributörer. Med över 45 års erfarenhet av att ta fram optimala tejplösningar erbjuder etab tejplösningar för en mängd olika branscher och behov. etab finns i Åstorp och har Skandinaviens största tejplager med egen konvertering och tryckeri. Bolaget är ISO 9001 och ISO 14001 certifierade sedan 2006 och driver Sveriges enda miljöcertifierade tejptryckeri.
etab är idag 28 anställda och bolaget omsätter ca 150 miljoner. Kunderna är framförallt återförsäljare och grossister inom olika branscher som industri-, kontor & emballage-, bygg-, sportgrossister etc.
För mer information: www.etab.eu


Mer om tjänsten
Avdelningen inom sälj och kundtjänst administrerar det dagliga arbetet kring kunders order och andra kundrelaterade uppgifter.
Kundtjänst är etabs ansikte utåt och ska hjälpa kunderna till en bättre upplevelse av etab genom att svara i telefon och e-post.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
• Ta emot, registrera och bevaka kunders beställningar och förfrågningar som inkommer till etab.
• Ge daglig support gällande produktinformation och leveransstatus till kunder.
• Administrera arbetsorder.
• Administrera kund- och artikelregister i våra IT-system.
• Informera kunder om nya och befintliga produkter, och eventuella förändringar i sortimentet.
• Hjälpa säljarna med beställningar och frågor.
• Administrera eventuella returärenden och reklamationer.
• Fakturahantering till kund.


Din profil
Vi tänker att du har erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. För att trivas i rollen är du trygg med att stötta dina kollegor och ta hand om kunder och återförsäljare. Du är personen som vet vad service innebär, du ser vad som behöver göras och erbjuder kunden det där lilla extra, som gör att kundupplevelsen blir magisk.

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2022
  • Ansök senast: 5 juni 2022

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024