innesäljare & kundsupportadministratör i Norrort

Arbetsbeskrivning

innesäljare & kundsupportadministratör till vår kund i Norrort
Vi söker nu en innesäljare & kundsupportadministratör till vår kund i Norrort. Vår kund är en teleoperatör med huvudinriktning mot flygplatsnära tjänster. Kundens kontor ligger på Stockholms största flygplats. Här kommer du säkerställa att tjänsterna kunder erbjuder levereras och supporteras. För att vara aktuell i denna spännande tjänst krävs att du har en avklarad gymnasieutbildning samt arbetslivserfarenhet inom administration och kundsupport. Låter den här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Omfattning: 1 års uppdrag på heltid. Start omgående eller enligt överenskommelse, med chans till förlängning för rätt person. Arbetstider är vardagar under dagtid.

Arbetsbeskrivning:
Vår kund levererar tele-, data- och radiokommunikationstjänster. Här kommer du arbeta i kundens innesälj & kundsupport avdelning. Avdelningen har totalt 9 anställda som arbetar nära varandra. Du kommer hantera ärenden från beställning till leverans och fakturering

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ta emot, utreda och besvara interna och externa kundsupportärenden.
• Koordinera supportärenden och leveranser för samtliga tjänster.
• Leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor.
• Administration.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Avklarad gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi/marknadsföring eller motsvarande.
• Arbetslivserfarenhet inom administration och kundsupport.
• Bra system vana.
• God svenska och engelska i såväl tal sam skrift
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har minst 1 års arbetslivserfarenhet av B2B-försäljning eller kundsupport. Vi ser det även som meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av BackOffice.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du en problemlösare och är serviceorienterad. Du har god samarbetsförmåga och stort leveransfokus. Låter den här som du? Då kommer du vara en uppskattad kollega hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag:2018-08-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Jin Linder | jin.linder@randstad.se [ mailto:jin.linder@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 3 augusti 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024