Innesäljare & Lageradministratör

Innesäljare & Lageradministratör

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation
HYDRO LEDUC är en fransk specialist på design och tillverkning av hydrauliska kolvpumpar, hydraulmotorer, hydropneumatiska ackumulatorer och kundanpassade hydrauliska komponenter. Dessa återfinns inom de flesta områden där hydraulik används.
Med över 180 inlämnade och beviljade patent fortsätter HYDRO LEDUC att vara pionjär inom många områden. Omfattande erfarenhet av design, utveckling, produktion och försäljning av hydromekaniska komponenter gör att HYDRO LEDUC är ett företag som är välkänt för sitt kunnande.
Vårt svenska kontor och lager i Trollhättan är ett helägt dotterbolag till koncernen och representerar den Nordiska marknaden med en bred kundbas i samtliga nordiska länder.
Vi har stora tillväxtplaner och behöver nu främst få en ny stjärna i en ersättningsrekrytering innan vi tar steget vidare mot himlen.


Tjänstebeskrivning
Hydro Leduc har stora tillväxtplaner och rekryterar nu en ny stjärna till sin verksamhet i Trollhättan.
Till tjänsten som innesäljare & lageradministratör söker vi dig med bakgrund inom teknisk försäljning och som trivs bra med att initialt kombinera båda dessa roller. Detta är en självständig roll med mycket eget ansvar inom tydligt givna ramar.
Som innesäljare kommer du att ansvara för flertalet av våra kunder beträffande teknisk försäljning och prisförhandling. Du ansvarar också för att skapa kundnöjdhet och långsiktiga relationer och genom detta så säkrar du för framtida försäljning med nöjda återkommande kunder.
Som lageradministratör ansvarar du för vår orderläggning, du skickar bekräftelse till kund samt leveransbevakar och sköter utleverans. Du har ansvar för att lagret är i god ordning och att lagersaldo är enligt uttalad nivå.
Utöver ovanstående är du ansvarig för att utföra registervård och kunduppdateringar, du ansvarar också för fakturering och att följa upp betalningar.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har en bakgrund inom teknisk försäljning.
Du har goda kunskaper i engelska både i tal & skrift.
Meriterande är kunskaper i Franska eller andra nordiska språk.
Goda kunskaper i Office programmen främst Excel.
Körkort B.

Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Anders Kristiansen på tel 0707-858647 Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2021-08-01. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2021
  • Ansök senast: 1 augusti 2021

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024