OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Innesäljare med affärssinne
Söker en driven, affärsmässig och kommunikativ innesäljare som älskar genomföra goda affärer.
Arbetsuppgifter:
Bevaka upphandlingar som annonseras av myndigheter
Granska upphandlingsunderlag; kravställningar, risker och möjligheter
Söka potentiella leverantörer som kan lämna anbud
Hjälpa leverantören att lämna anbud
Utöver ovan kan dina arbetsgifter växa även inom administration, där du kan behöva vara behjälplig inom andra områden.
Förväntningar på dig:
med din kompetens och erfarenhet hjälper du potentiella leverantörer till att vinna kontrakt inom offentliga sektorn,
är strukturerad, ambitiös, lyhörd, kommunikativ och inte minst serviceinriktad,
ha hög simultankapacitet,
har lätt för att samarbeta,
van vid att jobba mot mål och deadlines,
Kvalitetssäkrar dina handlingar,
Din bakgrund:
Du har minst 1 års erfarenhet som innesäljare eller inköpare, helst båda, samt gärna flerårigt.
Du ska kommunicera i det svenska språket flytande.
Du ska ha väldigt god datavana (outlook, excel, word)
B-körkort är fördel.
Vana från offentliga sektorn är meriterande.
Vana från anbudslämning är väldigt meriterande.
Vilket stöd du får:
Kort genomgång om lagen om offentlig upphandling
Inloggning till upphandlingssystem
Hjälp att hitta ramavtal
Hjälp att leta kravställningar
Anställning:
Under provanställning kommer du att få fria ramar avseende arbetstider.
Tjänsten inleds med provanställning, samt provision per lyckad försäljning.
För rätt person väntar tillsvidareanställning och nyförhandling av lön, där del av lön kommer övergå till fast månadslön.
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan då intervjuer sker löpande.
Vid frågor, kontakta Simon Aras, VD, 073-922 31 77, simon@abjlp.se. Besök gärna www.abjlp.se.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.