OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på vår fortsatta fantastiska resa med denna otroligt viktiga avdelning på Verisure och tycker om att göra våra befintliga kunder ännu mer nöjda – då är det här jobbet något för dig.
Om oss
Verisure är ett av världens största säkerhetsbolag, med produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet. Vårt hemlarm är det mest installerade i Sverige och vi är den ledande aktören i Europa. I dag är vi verksamma i 17 länder, har mer än 4 miljoner kunder och är 18 000 anställda. Vi är ett dynamiskt bolag i stark tillväxt som hela tiden arbetar med utveckling av våra tjänster, produkter och vår personal.
I en del av vår Retention avdelning består i dag två viktiga enheter där du jobbar med utgående samtal, men alltid till befintlig kund. Bl.a att ringa våra befintliga kunder för att erbjuda en uppgradering av sitt äldre larmsystem. Och även aktivt ringa till våra kunder som hört av sig till vår kundvårdsavdelning för att säkerhetsställa deras kundnöjdhet.
Ditt ansvar
Befintliga kunder är dom vi pratar med på dessa avdelningar. Ditt främsta mål kommer att vara att erbjuda en uppgradering till de kunder som har äldre larm, till vårt nya fantastiska Verisure-koncept. Samt att säkerställa att våra kunder är så nöjda det bara går, där våra samtal uppskattas enomt mycket. Vi jobbar i första hand med utgående samtal.
Din profil
Vi söker dig som är driven och gillar att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta mål. Och som känner att en rörlig lön är motiverande. Du har fullföljt gymnasiet, har god datorvana och trivs med att prata med kunder i telefon. I denna roll krävs att du har en hög energinivå och orkar ringa många samtal. Men också med en kvalité i samtalen så att kunden känner sig så nöjd med oss det bara går.
Låter detta intressant?
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid och du kommer att vara placerad på vårt kontor på Gumpekullavägen i Linköping. Eftersom vi är ett auktoriserat bevakningsföretag krävs godkännande från Länsstyrelsen innan anställning.
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Rondahl på anna.rondahl@verisure.se eller 0723–886021.
Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsen är borttagen. Din ansökan med personligt brev och CV skickar du via länken nedan.Tillträde enligt överenskommelse.
Varmt välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Isabella Geijer
+46708-541805
Cüneyt Acar
+46708542297
Lotta Hoff
0768-924613
Ylva Larensson
Emir Acar "Junne"
+46708542297