OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Kranpunkten har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Kranpunkten en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Kranpunkten AB är specialister inom lyftmaskiner till bygg och industri, med uthyrningsverksamhet etablerad i hela Skandinavien. I deras maskinpark har de cirka 4500 maskiner som från och med 2020 helt ska ställas om till förnybar och fossilfritt drivmedel. Kranpunkten är sedan flera år tillbaka certifierande enligt miljö-, kvalitets- och arbetsmiljöstandard. Företaget ser sina medarbetare som sin viktigaste resurs och erbjuder karriärmässiga utvecklingsmöjligheter och kompetensförsörjning.
Arbetsuppgifter:
I rollen som innesäljare ansvarar du för att hantera inkommande ordrar. Du arbetar främst med telefon och mail som ditt främsta verktyg. Ditt ansvar ligger i uthyrning och försäljning av Kranpunktens tjänster. Du kommer att arbeta med Kranpunktens samtliga produktgrupper med huvudansvar för en specifik produktgrupp. Dina arbetsuppgifter innefattar även orderadministration, så som att skapa underlag till fakturor och fakturering, skapa hyresavtal, prishantering samt övrig administration. Därtill har du kontakt med leverantörer och kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet från en roll där du arbetat med innesälj, orderhantering eller annan likvärdig roll
• God administrations- och datorvana, samt goda kunskaper i Office-paketet
• B-körkort
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Här trivs du som vågar ta för dig, tar initiativ och har förmågan att leda dig själv i det dagliga arbetet. Du har hög servicekänsla och en vilja att alltid sätta kunden i fokus. Tack vare ditt strukturerade arbetssätt har du förmågan att prioritera bland uppgifter och hålla ordning även i högt tempo. Du har en positiv attityd och har lätt för att samarbeta med andra, även om du också driver ett självständigt arbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Förslöv
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Innesälj, innesäljare, administration, order, orderhantering, orderadministration, orderhantering, sälj, maskiner, maskin, uthyrning, maskinuthyrning, Kranpunkten, heltid, Förslöv
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund