OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RP Kontorsinredning är Sveriges ledande aktör inom återanvänd kontorsinredning. Vi finns idag på sju orter i landet och vi levererar hållbara möbellösningar för kontor och offentlig miljö.
Vi är ett växande företag som nu är i behov av att hitta en ny medarbetare till vårt säljteam i Linköping.
Läs gärna mer om oss som företag på www.rp.se
Vi söker dig som är serviceinriktad, ambitiös och gillar att arbeta med kunder. För att lyckas i rollen behöver du även vara välorganiserad, strukturerad och ha förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Arbetsuppgifterna består i att hantera inkommande beställningar på telefon/e-mail och hjälpa/vägleda våra kunder som besöker showroomet i Tornby.
Önskad bakgrund
Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift är ett krav.
Gymnasial utbildning
B-körkort
Personliga egenskaper
Hög arbetsmoral
Serviceinriktad och social
Självgående
Positiv och lösningsorienterad
Meriterande
Tidigare erfarenhet inom serviceyrken
Erfarenhet inom inredning och design
Vi erbjuder
Möjlighet att utvecklas med ett växande företag
Trevliga kollegor och bra nätverk