Innesäljare på heltidsuppdrag i Örebro

Innesäljare på heltidsuppdrag i Örebro

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Är du strukturerad, har erfarenhet från administrativt arbete och gillar att arbeta med service? Har du bra samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara den personen som passar till tjänsten som innesäljare i Örebro.

PerformIQ söker för kunds räkning personer som kan arbeta administrativt med inriktning mot support och orderhandläggning. I rollen som innesäljare kommer du att erbjudas en förvaltande roll där du registrerar order som du rapporterar in i ett affärssystem.

I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera inkommande ärenden effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer
• Agera kunskapsstöd till kunderna i frågor gällande produkter och leveranser
• Administrera dokumentation och avvikelser


Krav på person
Vi söker dig som vill jobba med administration och service. Tjänsten innefattar daglig kundkontakt och relationsskapande med både befintliga och nya kunder på både nationell och global nivå vilket gör att du som söker behöver känna dig trygg med detta. Du tycker att kundnöjdhet är viktigt och bemöter andra professionellt och med glädje. Det är högst meriterande om du har arbetat med administration, ordermottagning eller service tidigare. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som skall göras, är noggrann och har ett problemlösande mindset.

För att lyckas i rollen som innesäljare ser vi att du har:
• Mycket god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska i tal och skrift
• Allmänt god datorkunskap
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom service, support eller ordermottagning


Övrigt
Start: Juni
Omfattning: Heltid, juni – augusti/september
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro


Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som innesäljare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Alfred Domberg via alfred.domberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2021
  • Ansök senast: 18 juni 2021

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024