OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker i första hand dig som har dokumenterad branscherfarenhet, i andra hand dig som har minst 1 år B2B erfarenhet av försäljning.
Vi ser gärna att du har en förmåga att snabbt kunna bygga relationer och det är viktigt att du är noggrann, ordningsam samt strukturerad.
The Brand Concept erbjuder profilkoncept som genom produktmedia & tjänster förstärker varumärken, marknadskommunikation. Vi är ett litet team som har vårt kontor & showroom centralt på Östermalm i Stockholm. Vi har sedan 30 år förstärkt stora delar av Sveriges företag med profil & kampanjprodukter.
Om tjänsten
Din roll blir att arbeta som innesäljare, du tar inkommande kunder, drop in och har egna kundbesök hos oss.
Uppgifter:
Kundkontakt, försäljning, bearbetning av nya och befintliga kunder.
Kundbesök
Korrekturhantering
Offerthantering
Tjänsten är på heltid, måndag till fredag 8.00 -17.00, men för rätt person kan vi även tänka oss en deltidstjänst.
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning
Det finns flera möjligheter till utveckling inom bolaget, kanske är du en blivande partner i företaget?
Kriterier
Branscherfarenhet: Meriterande alt. krav: Innesäljare B2B, minst 1 år.
Gymnasiekompetens: Minimum krav.
Språk: Svenska samt engelska: Krav, övriga språk meriterande.
Arbete & miljö
För oss är både miljö & medmänniska viktig. Vi ställer höga krav på underleverantörer så att vi kan leverera så bra produkter som möjligt med fokus på hållbarhet samt medmänniska.
Om anställningen
Lön: Fast och rörlig lön
Ansökan sker löpande, skicka ditt CV till info@thebrandconcept.se
www.thebrandconcept.se
---------------------------------
Vi vill ej ha samtal från rekryteringsföretag el. liknande! Tack.
Om anställningen
Lön Fast och rörlig lön
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsansvarig Rekryteringsansvarig Rekryteringsansvarig