Innesäljare - säljadministration

Arbetsbeskrivning

Är du en innesäljare på jakt efter nya utmaningar?Vill du arbeta i en expansiv och spännande miljö?För en fast rekrytering till vår kund Sector Alarm söker vi nu efter en innesäljare till deras säljadministrativa avdelning.Arbetsuppgifter: Sector Alarms säljadministrativa avdelning har som huvudsaklig funktion att följa upp marknadsaktiviteter och leads.Detta innebär bland annat att sälja till nya husägarna vid husförsäljning, följa upp referenser från kunder som tipsar om vänner och bekanta som är intresserade, samt uppföljning av marknadskampanjer från olika Internetannonseringar. I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå: * Försäljning från leads per telefon * Statistik och uppföljningar * Projekt som utvecklar kontakter med kunder Kvalifikationer: Personen vi söker skall: * Ha minst 2 års erfarenhet från innesälj och tycka att det är roligt att arbeta som innesäljare * Datavana - Officepaketet * Vara en problemlösare * Ha stor egen drivkraft * Vara en strukturerad och engagerad person * Ha hög stresströskel och vara självgående Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och dynamisk miljö.Sector Alarm AB är ett av Nordens största larmföretag.De erbjuder sina kunder trygghet och säkerhet med sitt bostadslarm vilket är direktkopplat till SOS Alarm.Sector Alarm har sitt huvudkontor i Göteborg och har sedan etableringen i Sverige 2000 haft en mycket positiv utveckling.På Sector Alarm arbetar du inom en av Europas snabbast växande branscher!För ytterligare information om Sector Alarm besök gärna www.sectoralarm.se. För en person som brinner för försäljning och trivs i rollen som innesäljare erbjuder vi en fast tjänst i en dynamisk miljö.Sector Alarm har sitt huvudkontor i nya fräscha lokaler i Gårda.Tjänsten är placerad på marknadsavdelningen och skall tillsättas omgående. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.2004 omsatte vi drygt 35 miljarder kronor och tillsatte 700.000 tjänster inom kontor, ekonomi, IT, juridik, marknadsföring, industri, utbildning, hälsa och omsorg.Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på uthyrning och rekrytering av ekonomi- och finanskompetens. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 januari 2006
  • Ansök senast: 16 januari 2006

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010