OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
San Sac fortsätter sin tillväxtresa och stärker nu ”team Molok” med ytterligare en serviceinriktad och effektiv person med god administrativ förmåga. Med produkter som förenklar bland annat källsortering och återvinning för ca 3000 kunder och 5 miljoner användare är du dagligen med och skapar positiva kundupplevelser och bidrar till en renare värld!
Om företaget
San Sac AB är marknadsledande och har framgångsrikt levererat utrustning för avfallshantering sedan 1962 och erbjuder i dag marknadens bredaste sortiment av utrustning för miljöriktig källsortering. Viktiga kundgrupper utgörs bland annat av kommuner, renhållnings-entreprenörer, fastighetsägare, byggbolag och landsting. San Sac har i dag 38 anställda och omsätter ca 400 Mkr. Huvudkontor med lager finns i Linköping och säljkontor i Stockholm, Göteborg, Örebro, Trelleborg och i Örnsköldsvik.
Se även www.sansac.se.
San Sac AB är en del av den multinationella koncernen SULO med företag som erbjuder och producerar lösningar för avfallshantering och källsortering i tre världsdelar. Koncernen har ca 2500 anställda och en sammanlagd omsättning på ca 5,8 miljarder SEK.
Dina arbetsuppgifter
Rollen ingår i supportorganisationen, en organisation som består av ett team om åtta kompetenta kollegor. Där kommer du tillsammans med en annan kollega ansvara för nedgrävda system med spetskompetens inom Molok. Nedgrävda system, även kallade underjordsbehållare, är en platseffektiv avfallslösning där behållaren grävs ner i marken i stället för att ta plats på ytan. Bra för såväl kunden (samhället) som hanteraren.
Efterfrågan på våra produkter är hög, i synnerhet Molok och med det behovet av att utöka organisationen, det är här du kommer in i bilden. Övergripande arbetar du och din kollega för att förenkla säljarnas vardag, det kan till exempel innebära att…
• …vara första kontakten när samtal kommer in som rör nedgrävda system
• Orderhantering
• Administrera i Jeeves:
- Lägga upp nya och ta bort gamla artiklar
- Uppdatera prislistor
- Ansvara för att priser stämmer och förmedlas till personer det berör
• Bolla produktspecifika lösningar med säljare
• Hantera reklamationer
Även om rollen i huvudsak syftar till att stötta säljorganisationen kommer du ha kontakt med samtliga avdelningar internt, så som produktgruppen, lager, sälj och ekonomi, allt för att underlätta smidiga processer och leveranser. Det är också i kontakten med kollegorna dina förutsättningar att lyckas i rollen byggs upp.
Din profil
• Vi tror att du har några års relevant arbetslivserfarenhet av administrativt arbete, gärna från en liknande roll.
• Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet. Vi värdesätter en lösningsorienterad approach, där du lägger stolthet i att jobba effektivt och resultatorienterat, utan att tumma på kvalitén. Du är tydlig och professionell i din kommunikation såväl internt som externt
• Vi har en stor bredd av både produkter och kunder och du behöver inte ha erfarenhet från branschen sedan tidigare men vi förväntar oss att du är orädd och har en vilja att lära
Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar San Sac med Skill. Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Rasmus Rosander, rasmus.rosander@skill.se. Du ansöker genom att logga in eller registrera CV och personligt brev på www.skill.se. Registrering i vår databas innebär ett enklare rekryteringsförfarande för dig och för oss. Intervjuer och urval sker med start 15/8. Välkommen med din ansökan!
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything