Innesäljare / säljstöd till San Sac

Innesäljare / säljstöd till San Sac

Arbetsbeskrivning

San Sac fortsätter sin framgångsresa och letar nu efter ytterligare en kundorienterad person med god administrativ förmåga. Med produkter som förenklar bland annat källsortering och återvinning för ca 3000 kunder och 5 miljoner användare är du dagligen med och skapar positiva kundupplevelser och bidrar till en renare värld!

Om företaget
San Sac AB är marknadsledande och har framgångsrikt levererat utrustning för avfallshantering sedan 1962 och erbjuder i dag marknadens bredaste sortiment av utrustning för miljöriktig källsortering. Viktiga kundgrupper utgörs bland annat av kommuner, renhållnings-entreprenörer, fastighetsägare, byggbolag och landsting. San Sac har i dag 38 anställda och omsätter ca 430 Mkr. Huvudkontor med lager finns i Linköping och säljkontor i Stockholm, Göteborg, Örebro, Trelleborg och i Örnsköldsvik.
Se även www.sansac.se.

San Sac AB är en del av den multinationella koncernen SULO med företag som erbjuder och producerar lösningar för avfallshantering och källsortering i tre världsdelar. Koncernen har ca 2500 anställda och en sammanlagd omsättning på ca 5 miljarder SEK.

Dina arbetsuppgifter
Rollen ingår i supportorganisationen, ett team om tio kompetenta kollegor som tillsammans ansvarar för en rad olika produkter. Efterfrågan är hög och med det behovet av att utöka innesälj, det är här du kommer in i bilden. Övergripande arbetar du för att förenkla säljarnas vardag, det kan till exempel innebära att…

• …vara första kontakten när samtal kommer in som rör våra produkter
• Orderhantering
• Administrera i vårt affärssystem Jeeves:
- Lägga upp nya och ta bort gamla artiklar
- Uppdatera prislistor
- Ansvara för att priser stämmer och förmedlas till personer det berör
• Bolla produktspecifika lösningar med säljare
• Hantera reklamationer

Även om rollen i huvudsak syftar till att stötta säljorganisationen kommer du ha kontakt med egna kunder och samtliga avdelningar internt, så som produktgruppen, lager, sälj och ekonomi, allt för att underlätta smidiga processer och leveranser. Det är också i kontakten med kunder och kollegor dina förutsättningar att lyckas i rollen byggs upp.

Första tiden kommer du gå bredvid, lära känna system, verksamhet och organisation. Allteftersom du växer i rollen och blir bekväm får du möjlighet att fördjupa dig på till exempel en produkt, process eller både och.

Din profil
• Vi tror att du har några års relevant arbetslivserfarenhet av administrativt arbete, gärna från en liknande roll.
• Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet. Vi värdesätter en lösningsorienterad approach, där du lägger stolthet i att jobba effektivt och resultatorienterat, utan att tumma på kvalitén. Du är tydlig och professionell i din kommunikation såväl internt som externt
• Vi har en stor bredd av både produkter och kunder och du behöver inte ha erfarenhet från branschen sedan tidigare men vi förväntar oss att du är orädd och har en vilja att lära.

Ansökningsförfarande
Rekryteringsprocessen är ett samarbete mellan San Sac och Skill. Vid frågor angående tjänsten, vänligen kontakta: Rasmus.rosander@skill.se. Du är varmt välkommen med din ansökan på skill.se. Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2023
  • Ansök senast: 27 mars 2023

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024