OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med intern säljsupport? Har du en vana att navigera och arbeta i större affärssystem? Nu söker vi en innesäljare till vår kunds backoffice-avdelning. Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!
Vår kund har en spännande resa framför sig där du får möjlighet att vara med och påverka och utvecklas tillsammans med dem. Kunden arbetar med ett grönt byggmaterial som bidrar till en mer hållbar miljö och framtid.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I rollen som innesäljare kommer du att arbeta operativt med säljsupport, fakturering och bokning av logistik m.m. Rollen innefattar att arbeta i ett brett kontaktnät och stor del av arbetet sker per telefon och mail.
Arbetstider
Heltid med start 20 september. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod
Kvalifikationer
Du har en eftergymnasial utbildning samt har flera års arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Goda datakunskaper är ett krav. Som person är du drivande och förändringsbenägen. Du trivs i en miljö där förändringstakten är hög och du motiveras av att komma framåt i din och företagets utveckling. Du är kommunikativ och behärskar engelska och svenska i tal och skrift.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021 09 16, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Har du frågor kring tjänsten vänligen kontakta:
Helge Broen, Konsultchef Randstad, 076- 854 98 37
helge.broen@randstad.se
Välkommen med din ansökan!
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044