OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Innesäljare sökes till Procurator i Malmö
Tycker du om varierande arbetsuppgifter inom försäljning och administration som utförs i ett högt tempo tillsammans med ett glatt gäng som är ledande inom deras bransch? Har du en naturlig fallenhet för service, relationsskapande och struktur? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Innesäljare ansvarar du för att etablera kontakt med potentiella och befintliga kunder. Du bygger upp en kundbas av prospekts och administrerar bokningar, genomföranden och uppföljningar. Därutöver hanterar du kontakten med externa partners samt stöttar utesäljarna.
Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:
Etablera kontakt med nya och befintliga kunder, online som offline.
Bygga upp en pipeline av prospekts.
Administrera bokningar och uppföljningar.
Extern och intern kommunikation med samarbetspartners.
Administration kring information, marknadsföring och analys.
Stödja utesäljare samt hålla kontakt med Procurators butiker.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att trivas i rollen som Innesäljare är du en serviceinriktad och uthållig lagspelare som inte räds nya kontakter. Du har med fördel tidigare erfarenhet från en liknande roll och förstår vikten av att vara proaktiv i ditt arbetssätt. Vidare har du en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer samt en förmåga att se helheten. Att hålla god struktur på ditt arbete ser du som en självklarhet samt att du har en vilja att utveckla verksamheten. Då du i rollen har många olika kontaktytor inom bolaget förstår du vikten av ett gott samarbete internt.
Viktigt för tjänsten:
Tidigare erfarenhet från service och försäljning, med fördel från en liknande roll.
Meriterande med relevant utbildning inom försäljning.
God dator- och systemvana, framförallt i SAP och Officepaketet.
Svenska och engelska i tal och skrift.
Affärsmässig och handlingskraftig personlighet.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Innesäljare är ett konsultuppdrag på heltid på sex månader. Arbetstiderna är främst 07.30-16.30 och du ingår i ett dedikerat och serviceinriktat team. Du blir till en början anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult. För rätt person finns goda möjligheter till en anställning direkt hos Procurator.
ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Amanda Ring på via 0738-617273 eller amanda.ring@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!