OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Innesäljare sökes till vår kund i Malmö
Tycker du om varierande arbetsuppgifter inom försäljning och administration som utförs i ett högt tempo tillsammans med ett glatt gäng som är ledande inom deras bransch? Har du en naturlig fallenhet för service, relationsskapande och struktur? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Innesäljare ansvarar du för att etablera kontakt med potentiella och befintliga kunder. Du bygger upp en kundbas av prospekts och administrerar bokningar, genomföranden och uppföljningar. Därutöver hanterar du kontakten med externa partners samt stöttar utesäljarna.
Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:
Etablera kontakt med nya och befintliga kunder.
Bygga upp en pipeline av prospekts.
Administrera bokningar och uppföljningar.
Extern och intern kommunikation med samarbetspartners.
Administration kring information, marknadsföring och analys.
Stödja utesäljare samt skapa goda relationer med kunder.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att trivas i rollen som Innesäljare är du en serviceinriktad och uthållig lagspelare som inte räds nya kontakter. Du har med fördel tidigare erfarenhet från en liknande roll och förstår vikten av att vara proaktiv i ditt arbetssätt. Vidare har du en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer samt en förmåga att se helheten. Att hålla god struktur på ditt arbete ser du som en självklarhet samt att du har en vilja att utveckla verksamheten. Då du i rollen har många olika kontaktytor inom bolaget förstår du vikten av ett gott samarbete internt.
Viktigt för tjänsten:
Tidigare erfarenhet från service och försäljning, med fördel från en liknande roll.
Meriterande med relevant utbildning inom försäljning.
God dator- och systemvana, framförallt i SAP och Officepaketet.
Svenska och engelska i tal och skrift.
Affärsmässig och handlingskraftig personlighet.
OM TJÄNSTEN
Tjänsterna som Innesäljare innefattar både rekryteringar där du blir anställd direkt hos någon av våra kunder och konsultuppdrag där du under en längre period blir uthyrd till någon av våra kunder. Du ingår i ett serviceinriktat och dedikerat team och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Arbetstiderna är främst dagtid måndag-fredag.
ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Amanda Ring på via 0738-617273 eller amanda.ring@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!