OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Drivs du av en varierande vardag där kunder och försäljning står i fokus? Skulle du beskriva dig som en engagerad och serviceinriktad lagspelare? Då kan vi ha nästa uppdrag för dig.
Vi söker nu innesäljare för uppdrag hos flera av våra kunder. Dina främsta uppgifter är att att arbeta med kundrelationer, försäljning samt tillhörande arbetsuppgifter som exempelvis administration.
Ansvarsområden
Du kommer tillsammans med dina kollegor att ansvara för att bibehålla goda kundrelationer och tillgodose kundernas behov av produkter och tjänster främst i telefonsamtal.
Rollerna kan innefatta:
Inkommande och utgående telefonsamtal
Offerter
Reklamationshantering
Beställningar
Följa upp leveranser
I ditt dagliga arbete hanterar du flera datasystem som ärendehanteringssystem, mail och kalkyler.
Arbetstider
Omfattningen är heltid under 6-12 månader, kontorsarbetstid mån-fre.
Kvalifikationer
Du som söker har gärna arbetslivserfarenhet inom försäljning och administration, t.ex. från kundservice, ordermottagning, offerthantering eller liknande. Men framförallt är du intresserad av försäljning och att lära dig mer om olika produkter och tjänster.
Det krävs att du har:
Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift
Vana av att arbeta i datasystem som t.ex. Office eller liknande
Dina personliga egenskaper kommer att vara viktiga.
I ditt dagliga arbete kommer du att ha flera interna och externa kontakter, därför är det viktigt att du är samarbetsvillig, ansvarstagande och flexibel. Du är social och har lätt för att kommunicera med andra och är framåt, nyfiken samt initiativtagande. För att lyckas är det även viktigt att du har ordning och reda samt att du är noggrann och kan behålla lugnet i tidspressade situationer. Slutligen uppskattar du att tillhöra ett team och du har förmågan och intresset att samarbeta med andra.
ansökan. Vi tror även att du är en person som vill framåt och som vill utvecklas vidare tillsammans med dina kollegor.
Ansökan
Välkommen med din ansökan snarast, senast 2021-10-20. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044