OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo att ta ditt nästa kliv i din karriär? Då kanske denna tjänst som är en rekrytering är något för dig!Purmo är en ledande leverantör av hållbara lösningar för ett bättre inomhusklimat. Våra värmesystem och kylsystem är utformade för att erbjuda de högsta nivåerna av inomhuskomfort och effektivitet.
Comfort delivered är vårt löfte till våra kunder. För att hjälpa alla att uppnå en hållbar inomhuskomfort är vi dedikerade till att leverera ledande lösningar och tjänster för ett bättre inomhusklimat.
Vi strävar ständigt efter innovativa lösningar för ett bättre inomhusklimat både med tanke på komfort och energieffektivitet. Purmos lösningar är utformade för att bidra till ett bättre välbefinnande och samtidigt minska trycket på planetens resurser. Läs mer på https://www.purmo.com/sv-se
Placeringsort är Markaryd
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga ansvarsområden är att:
- föreslå lösningar för våra kunder som resulterar i merförsäljning.
- ge teknisk support.
- samordna tekniska frågor mellan marknad och försäljning.
- bistå vid reklamationshantering.
- genomföra utbildning mot kunder och den egna organisationen.
- fånga upp kunders krav och förväntningar och föra dessa vidare i organisationen.
- representera Purmo vid kundbesök samt även i andra sammanhang.
- säkerställa långsiktiga goda relationer med kunderna, inklusive indirekta kunder såsom konsulter, fastighetsbolag och VVS-installatörer samt grossister.
- vara behjälplig vid framtagning av marknadsföringsmaterial, katalogblad, förpackningsinstruktioner och prislistor etc.
- order- och offerthantering.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- gymnasie-, högskole-, eller civilingenjör med lämplig inriktning.
- minst 3 års relevant erfarenhet av teknisk support/försäljning alternativt arbetat som teknisk support/konsult
- mycket god teknisk förståelse där det är meriterande med erfarenhet av arbete inom styr och reglerteknik
- uttrycker dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift.
- goda kunskaper i Microsoft Office 365
- B-körkort
Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du besitter följande kompetenser/egenskaper:
- har stort tekniskt intresse för ny teknik
- kommunikativ – både verbalt och skriftligt.
- serviceinriktad och har ett genuint intresse för kunder och deras frågeställningar.
- lagspelare med god förmåga interagera och influera.
- analytisk med hög problemlösningsförmåga.
- förändringsbenägen och adaptiv till nya trender och teknologier.
- en doer som gillar tempo och får saker att hända.
Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010-207 01 50, menyval 3.
Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.
Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.